Kabinet Gradonačelnika

Kabinet gradonačelnika

Ankica Šaravanja,
šefica Kabineta  Gradonačelnika – pomoćnica Gradonačelnika

Telefon: +387 39 835 534

E-mail: [email protected]

Djelokrug rada Kabineta

Kabinet Gradonačelnika obavlja normativno-pravne, informacijsko-dokumentacijske, studijsko-analitičke, stručno-operativne, upravno rješavanje, administrativno-tehničke poslove vezane za djelokrug rada Gradonačelnika koji se odnose na:

  • provođenje utvrđene politike, izvršavanje i praćenje zakona i drugih propisa iz djelokruga rada Kabineta Gradonačelnika,
  • obavljanje poslova i zadataka koji su neposredno vezani za potrebe rada Gradonačelnika, a po potrebi i tajnika tijela uprave,
  • vođenje stručnih, administrativnih i protokolarnih poslova,vođenje dnevnih planova sastanaka i obveza Gradonačelnika, pripremu sjednica Kolegija, praćenje realizacije zaključaka, prijema građana, stranih i domaćih delegacija, te druge svečane i protokolarne susrete i događaje od važnosti za  Grad,
  • pripremu i provedbu gradskih razvojnih projekata, kandidiranje na natječaje domaćih i međunarodnih institucija, praćenje implementacije Strategije, izrada analiza i planova,
  • normativno-pravne poslove vezane za izradu nacrta i prijedloga propisa i drugih općih akata koje donosi Gradonačelnik,
  • vođenje poslovnih procesa vezanih za promociju grada kao lokaliteta povoljnog za ulaganje i privlačenje domaćih i inozemnih investitora,
  • poslove provođenja javnih nabava,
  • izradu analiza, izvješća, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala za Gradonačelnika, te koordiniranje u obavljanju poslova iz nadležnosti Gradonačelnika i gradskih službi,
  • poslove vezane za radne odnose i ljudske resurse, utvrđivanje prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika,
  • vršenje stručnih, administrativnih i drugih poslova za potrebe mjesnih zajednica,
  • sve komunikacijske aktivnosti i poslove vezane za odnose s javnošću, kao i uređivanje službene web stranice,
  • poslovi praćenja i istraživanja promjena i pojava u oblasti informacijskog sustava te unaprjeđivanje, održavanje i neometano funkcioniranje informacijskog sustava Gradske uprave,
  • administrativno-tehničke poslove vezane za Kabinet,
  • vršenje i drugih poslova sukladno pozitivnim zakonskim propisima iz nadležnosti Kabineta.

 

Odsjeci

Odsjek za opće poslove i javne nabave
Gojko Grbavac – [email protected]

Odsjek za investicije i razvojne projekte
Stanka Rašić – [email protected]

Niste pronašli odgovor? Postavite pitanje!

Kabinet Gradonačelnika

VIŠE INFORMACIJA

Služba za branitelje iz Domovinskog rata, opću upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove

VIŠE INFORMACIJA

Služba za civilnu-protupožarnu zastitu

VIŠE INFORMACIJA

Služba za gospodarstvo i poljoprivredu

VIŠE INFORMACIJA

Služba za inspekcijske poslove – Inspektorat

VIŠE INFORMACIJA

Služba za prostorno uređenje, imovinsko-pravne i katastarske poslove

VIŠE INFORMACIJA

Služba za riznicu, računovodstvo i financije

VIŠE INFORMACIJA

Služba za stambeno-komunalne poslove Grada Ljubuškog

VIŠE INFORMACIJA