Kabinet Gradonačelnika
Kabinet gradonačelnika
Ankica Šaravanja,
šefica Kabineta Gradonačelnika – pomoćnica Gradonačelnika
Telefon: +387 39 835 534
E-mail: ankica.saravanja@ljubuski.ba
Djelokrug rada Kabineta
Kabinet Gradonačelnika obavlja normativno-pravne, informacijsko-dokumentacijske, studijsko-analitičke, stručno-operativne, upravno rješavanje, administrativno-tehničke poslove vezane za djelokrug rada Gradonačelnika koji se odnose na:
- provođenje utvrđene politike, izvršavanje i praćenje zakona i drugih propisa iz djelokruga rada Kabineta Gradonačelnika,
- obavljanje poslova i zadataka koji su neposredno vezani za potrebe rada Gradonačelnika, a po potrebi i tajnika tijela uprave,
- vođenje stručnih, administrativnih i protokolarnih poslova,vođenje dnevnih planova sastanaka i obveza Gradonačelnika, pripremu sjednica Kolegija, praćenje realizacije zaključaka, prijema građana, stranih i domaćih delegacija, te druge svečane i protokolarne susrete i događaje od važnosti za Grad,
- pripremu i provedbu gradskih razvojnih projekata, kandidiranje na natječaje domaćih i međunarodnih institucija, praćenje implementacije Strategije, izrada analiza i planova,
- normativno-pravne poslove vezane za izradu nacrta i prijedloga propisa i drugih općih akata koje donosi Gradonačelnik,
- vođenje poslovnih procesa vezanih za promociju grada kao lokaliteta povoljnog za ulaganje i privlačenje domaćih i inozemnih investitora,
- poslove provođenja javnih nabava,
- izradu analiza, izvješća, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala za Gradonačelnika, te koordiniranje u obavljanju poslova iz nadležnosti Gradonačelnika i gradskih službi,
- poslove vezane za radne odnose i ljudske resurse, utvrđivanje prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika,
- vršenje stručnih, administrativnih i drugih poslova za potrebe mjesnih zajednica,
- sve komunikacijske aktivnosti i poslove vezane za odnose s javnošću, kao i uređivanje službene web stranice,
- poslovi praćenja i istraživanja promjena i pojava u oblasti informacijskog sustava te unaprjeđivanje, održavanje i neometano funkcioniranje informacijskog sustava Gradske uprave,
- administrativno-tehničke poslove vezane za Kabinet,
- vršenje i drugih poslova sukladno pozitivnim zakonskim propisima iz nadležnosti Kabineta.
Odsjeci
Odsjek za opće poslove i javne nabave
Odsjek za investicije i razvojne projekte
Stanka Rašić – stanka.rasic@ljubuski.ba
Niste pronašli odgovor? Postavite pitanje!
Kabinet Gradonačelnika
VIŠE INFORMACIJA
Služba za branitelje iz Domovinskog rata, opću upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove
VIŠE INFORMACIJA
Služba za civilnu-protupožarnu zastitu
VIŠE INFORMACIJA
Služba za gospodarstvo i poljoprivredu
VIŠE INFORMACIJA
Služba za inspekcijske poslove – Inspektorat
VIŠE INFORMACIJA
Služba za prostorno uređenje, imovinsko-pravne i katastarske poslove
VIŠE INFORMACIJA
Služba za riznicu, računovodstvo i financije
VIŠE INFORMACIJA
Služba za stambeno-komunalne poslove Grada Ljubuškog
VIŠE INFORMACIJA