Prof. dr. sc. Božo Skoko, profesor odnosa s javnošću i jedan od vodećih hrvatskih komunikacijskih stručnjaka u rodnom Ljubuškom je predstavio knjigu „Strateško komuniciranje država“.
Na promociji knjige u Kulturnom centru okupili su se brojni Ljubušaci, kao i gosti drugih krajeva Hercegovine i Dalmacije, kojima je autor govorio o tome kako se države brendiraju u svijetu te o načinima i metodama predstavljanja pri čemu je naveo konkretne primjere nekoliko država Europe i svijeta.
– Države su postale komunikatori i sve počinju strateški komunicirati. Kad imamo jasno definiran brend, onda koristimo strateško komuniciranje da bi ga ispričali svijetu. Koristimo javnu diplomaciju, nacionalno brendiranje, međunarodne odnose s javnošću, politiku, turizam, sport, dijasporu, poznate osobe… i na taj način nastaje ugled ako je on relevantan u očima drugih – pojasnio je prof.dr.sc. Božo Skoko u uvodnom izlaganju.
Na promociji održanoj u sklopu obilježavanja Dana Grada Ljubuškog, o knjizi su uz autora govorili dr. sc. Davorka Topić Stipić, dr.sc. Marijan Primorac, prof. dr. sc. fra Iko Skoko, i dr. sc. Robert Kolobara.
Dr. sc. Davorka Topić Stipić istaknula kako je riječ o monumentalnom djelu iz kojeg se može puno mogu naučiti dodavši kako se nada da će knjiga potaknuti da se strateški krene raditi na onom što posjedujemo, dok se dr. sc. Marijan Primorac se, među ostalim, osvrnuo na analizu imidža BiH koja je objavljena u ovoj knjizi.
Prof. dr. sc. fra Iko Skoko, između ostalog, je kazao da bi trebali učiti o kulturama turista koji dolaze u naše krajeve, kako bi se poslala bolje slika Hercegovine u svijet te o utjecaju religije na imidž.
– Religija je jedan od temeljnih elemenata, ne samo kulture, nego i identiteta – istaknuo je.
Dr. sc. Robert Kolobara u osvrtu na autora i njegov rad je zaključio: – Božo Skoko toliko dijeli radost i uspjeh Hrvatske da je to jednostavno nešto nevjerojatno.
Programom je moderirala Bjanka Medić, dok su glazbene točke izvele učenice Glazbene škole Ljubuški Stanka Mikulić i Lucija Bošnjak.